new email

dear kawan-kawan yang disayangi, yang mana dah email aku bertanya tentang skinny jeans, aku mintak tolong forwardkan ke account yahoo aku yang satu lagi sbb mammatots account now temporary locked out for 12 hours sebab dia tak recognized aku login dari pc office, hangin betul..ampun sekali lagi, please forward ke hayati.rameli@yahoo.com

those yg sms,tanye ttg more details thanks byk2..nanti aku update korang okeh?
agak bizi skit arini :)


Share this:

CONVERSATION

0 commentors :):

Post a Comment

January 17, 2013

new email

dear kawan-kawan yang disayangi, yang mana dah email aku bertanya tentang skinny jeans, aku mintak tolong forwardkan ke account yahoo aku yang satu lagi sbb mammatots account now temporary locked out for 12 hours sebab dia tak recognized aku login dari pc office, hangin betul..ampun sekali lagi, please forward ke hayati.rameli@yahoo.com

those yg sms,tanye ttg more details thanks byk2..nanti aku update korang okeh?
agak bizi skit arini :)


No comments:

Post a Comment