Showing posts with label skinny jeans. Show all posts
Showing posts with label skinny jeans. Show all posts

Pre-Order Closed

2nd batch pre-order skinny jeans now open :)

Skinny Jeans: Ready Stock

colored skinny jeans murah!

Showing posts with label skinny jeans. Show all posts
Showing posts with label skinny jeans. Show all posts

February 02, 2013

Pre-Order Closed

Order officially closed, thanks to those yang dah place order & make payment.

InsyaAllah, esok malam I akan start packing (siang I pegi attend en.hubby's friends wedding)
then I will sms all of you untuk advise balance payment to my account.

Maybank account: 162302603669 (Noor Hayati binti Rameli)
CIMB Bank account: 12051408594522 (Noor Hayati binti Rameli)

If  use M2U/CIMB Clicks, please include my email sbg email notification: hayati.rameli@yahoo.com
Then email me your name, address dgn phone number for shipping purpose.

For customer yang dah buat full payment, I will post on Monday then update uols the tracking number afterwards.

Kepada customer yang dah inform nak order, tapi belum buat payment, pls do so then notify me via sms/email asap ye, else your order will not in the list.


Million thanks darlings! :)


2nd batch pre-order skinny jeans now open :)

 UPDATE 11/5/2013: ANNOUNCEMENT: AKU DAH TAK JUAL LAGI SKINNY JEANS. ATAS SEBAB-SEBAB KESIHATAN. TERIMA KASIH.

 


*sticky post -- please scroll down for new entry*

Order open from today (29/1/2013 - 2/2/2013 sahaja)

stock ETA: sabtu (29/1/2013)
sampai pada supplier yer, maybe petang sabtu or pagi ahad aku akan pegi collect stocks.

postage: start on Monday (4/2/2013)

Price: RM 48 
include postage ke semenanjung sahaja, sabah & sarawak please add RM2.

colors available:

1. baby blue
2. baby pink
3. pink
4. purple
5.  yellow
6. turquoise
7. light orange (color like carrot susu)
8. red
9. green army
10. light purple
11. electric blue
12. baby green
13. shocking green
14. mustard (color yellow+dark gold)




tu sahaja color yang available as confirmed by supplier.

Size (S)-(26/27)
Size (M)-(28)
Size (L)-(29-30)
Size (XL)-(31-32)
Size (XXL) - (33-34)

if berminat, sila email to: hayati.rameli@yahoo.com

if possible, please use email yer, sms second alternative in case kalau aku tak reply email, sebab last order ramai sgt yang tanya thru sms sampaikan aku dah termiss-out few order. So kena check one by one, very tidious job, so please consider guna email dulu yer :)

aku akan reply within 1 day, insyAllah :)

last batch aku mention color dibawah adelah mustard, tapi aku silap, its light orange ye kawan-kawan..
sbb tu stock takde, sbb aku salah bg color..aku dah refund to those yang request to refund. so now kalau nak order below color, cakap color light orange yer, color dia macam carrot susu :)


ni color mustard, yellow+ dark gold



thanks :)

January 29, 2013

Skinny Jeans: Ready Stock

 UPDATE 11/5/2013: ANNOUNCEMENT: AKU DAH TAK JUAL LAGI SKINNY JEANS. ATAS SEBAB-SEBAB KESIHATAN. TERIMA KASIH.



million thanks kpd customer yang dh beli skinny jeans 1st batch yang aritu..thank you, terima kasih..rasa-rasanya parcel dh dapat kan? aku dh sms tracking no last friday :)

kepada yang last minutes cancel order, or aku inform size takde dalam stock.. aku dah refund. ada yang sms mintak refund asap, pun dah refund sebelum aku pegi holiday aritu..no worries, aku takkan amik duit orang :)
just ade sorang lagi aku belum refund, dah sms inform dia..arini sy buat transaction ok?

since banyak sms & email yang masuk tanya ade stock lagi ke tak,meh aku clarify kan yer..actually aku tak simpan ready stock dalam tangan..semua base on customer order..tapi once jumpa supplier aku akan amik extra jugak lah untuk customer yang tiba-tiba tanya ade ke tak lagi kan, tp tak banyak dalam 5-6 helai je, limited size and color, lain-lain still kena pre-order..sebab tu aku nak deposit, ini menunjukkan komitment korang & aku..kalau takde deposit, bila-bila je bole hilang kan?
 
memandangkan ramai yang berminat, aku akan open lagi slot untuk skinny jeans order for 2nd batch..insyaAllah latest by malam ni aku update ok?
as per informed by supplier, stock maybe sampai this saturday, so insyaAllah saturday petang aku pegi amik..tapi, aku inform awal-awal, in case size or color yang korang nak takde, aku mintak maaf banyak-banyak, maybe aku akan sms untuk change color lain, or refund. tu je option yang aku akan bagi. dan color jugak, taklah sama dengan yang dalam gambar, quality gambar ikut pada quality camera & faktor pencahayaan jugak..harap semua paham ye :)

and ada yang bertanya ttg quality skinny jeans yang aku jual, so far bagi aku quality yang elok, aku pun pakai, so far so good..janganlah expect dia sehebat brand yang dari designer butik, ianya ialah made in china, so don't expect the unexpected, kalau korang tak kisah about the brand, bole order..takat nak buat collection candy color pants yang tengah hot ni, takde hal la kan?

so ni ade few ready stock yang still available, sape-sape berminat, bole email aku yeh?

*sorry color lain sikit sbb flash camera*

pink -size XL (1 pc)

 gold - size M & XL available

 dark mustard - XL

light blue - XL


sesiapa berminat bole roger yer, pay and post..
:) thankiu!



January 16, 2013

colored skinny jeans murah!

UPDATE 11/5/2013: ANNOUNCEMENT: AKU DAH TAK JUAL LAGI SKINNY JEANS. ATAS SEBAB-SEBAB KESIHATAN YG TIDAK MENGIZINKAN. TERIMA KASIH.


sekarang ni kan tengah hot trend color block kan, dari tudung, baju, kasut, now turn seluar pulak..
oihh suke gile aku tengok candy pants ni, rasa macam nak makan ponn ade, color comel-comel sangat..
yes,
aku admit sekarang ni aku addicted dengan seluar stock colorful-colorful ni :)


korang tak rasa happy keeeee kalau pakai something yang ceria, colorful,aku happy oihhh.. even dalam mood yang tak best pon bole tukar jadi best tau! ok hover laaaa..

walaupun peha aku comey besar skit, ade aku kisah? tetappp ku sarung skinny jeans, tapi amik size besar laa..so tadek hallll kan? ni contoh salah satu colorful skinny jeans yang aku pakai, color block lahh katekan..
baju pepel, suar orange carrot susu, kasut pulak dark orange..wahh blocking sangat kan! hehe
masa ni aku kat clinic, demam ponnn still bole colorful ;)



ni yang aku baru je rembat minggu lepas, color kuning and turquoise, hensem sangat kannn?

ramai kawan-kawan aku dok tanye, kat mane beli semua, so now aku nak share, if sesiapa berminat nak order skinny jeans, bole inform aku..insyaAllah,aku bole tolong dapatkan dengan harga yang murah..

antara color yang available



aku dah survey-survey, mostly online shop jual skinny jeans ni range harga RM50 keatas, excluded postage pulak tu, so now aku nak open order, if sesape berminat nak order bole inform aku..

RM48 include postage

ini adelah pre-order yer, so insyaAllah kalau quota aku penuh by this week,aku submit order..
by next Monday dah boleh post..tapi, aku perlukan 50% deposit yer, once stock sampai, aku akan advise full payment lepas tu aku akan post..

kalau nak order, boleh email aku: mammatots@yahoo.com or sms pon bole

thanks :)


update, sorry terlupa nak letak size:

Size : S (26/27)
Size : M (28)
Size : L (29/30)
Size : XL (31/32)

just my advise, amik size besar sikit dari normal jeans kita pakai,so taklah ketat sangat kan..
nama ponn skinny jeans, tapi no worries, kain dia agak strecthable..
quality kain pon bagus tau! :)