Kedai Lampu Murah~Houses Lightings

Okeh arini aku nak share sikit info pasal lampu+kipas kat kedai yg murah bg ai lahh..since pembelian rumahku masih dalam process (suppose da settle..tapi lawyer at owner side cam lem sikit kan..so, terpaksalah tunggu lagi 1 or 2 bulan) so, aku & en.hubby dah plan untuk survey & jalan2 cari quotation untuk renovation rumah :) ahkak mmg suke bab2 jenjalan nih..memula ari sabtu tu,den plan nak pegi Homedec dekat KLCC, akan tetapi en.hubby keje sampai petang, so terpaksalah postpone ke hari ahad..akan tetapi lagi, aria had en.hubby cm berbelah bagi je nak drive ke KLCC nun, so plan bertukar lagi, kitorang tak jadi pegi Homedec, just jenjalan area rumah ~Puncak Alam & Saujana Utama untuk cari kontractor2 yg maha hebat dlm mengquote2..akan tetapi, manyak kedai tutup wooo..so, mission xcomplete aritu..yg ade satu kedai chinese ni, dia quote kitchen cabinet yg untuk dapur ku yg chomel cam aku, agak mahal jugak la..dalam 2600+..so bagi aku yg suke mengoggle, untuk material camtu, harga tu agak mahal ai ade satu contractor yg quote lagi murah okeh so rejectlahhhh contractor itewww..wahh gedik..Then, masuk Saujana pulak cari contractor yg quote murah, ingatnye nak pegi tgk showroom diorang,skali tutup da..so,plan berubah lagi..Since dah banyak kedai tutup ari Ahad tu, aku terus lah ajak en.hubby ke puchong, pegi survey2 lampu & kipas pulak..kalau pegi kat google search kedai lampu murah, ramai orang akan suggest kedai ni –Houses Lightings..1st time sampai ke area Purchong Utama ni before ni jalan jerr mmg sesat jugaklahh walaupun guna Garmin~ ahaks..


Nanti aku hupdate pics yek! :)


p/s: bagi aku yg mmg tade lansung pegi jenjalan survey2 lampu+kipas ni, bagi aku kedai ni mmg murah gilesss..even mase aku sampai kedai ni, penuh orang & kalau nak buat payment siap kene hamik nombor okehhhh :)



Share this:

CONVERSATION

0 commentors :):

Post a Comment

October 28, 2011

Kedai Lampu Murah~Houses Lightings

Okeh arini aku nak share sikit info pasal lampu+kipas kat kedai yg murah bg ai lahh..since pembelian rumahku masih dalam process (suppose da settle..tapi lawyer at owner side cam lem sikit kan..so, terpaksalah tunggu lagi 1 or 2 bulan) so, aku & en.hubby dah plan untuk survey & jalan2 cari quotation untuk renovation rumah :) ahkak mmg suke bab2 jenjalan nih..memula ari sabtu tu,den plan nak pegi Homedec dekat KLCC, akan tetapi en.hubby keje sampai petang, so terpaksalah postpone ke hari ahad..akan tetapi lagi, aria had en.hubby cm berbelah bagi je nak drive ke KLCC nun, so plan bertukar lagi, kitorang tak jadi pegi Homedec, just jenjalan area rumah ~Puncak Alam & Saujana Utama untuk cari kontractor2 yg maha hebat dlm mengquote2..akan tetapi, manyak kedai tutup wooo..so, mission xcomplete aritu..yg ade satu kedai chinese ni, dia quote kitchen cabinet yg untuk dapur ku yg chomel cam aku, agak mahal jugak la..dalam 2600+..so bagi aku yg suke mengoggle, untuk material camtu, harga tu agak mahal ai ade satu contractor yg quote lagi murah okeh so rejectlahhhh contractor itewww..wahh gedik..Then, masuk Saujana pulak cari contractor yg quote murah, ingatnye nak pegi tgk showroom diorang,skali tutup da..so,plan berubah lagi..Since dah banyak kedai tutup ari Ahad tu, aku terus lah ajak en.hubby ke puchong, pegi survey2 lampu & kipas pulak..kalau pegi kat google search kedai lampu murah, ramai orang akan suggest kedai ni –Houses Lightings..1st time sampai ke area Purchong Utama ni before ni jalan jerr mmg sesat jugaklahh walaupun guna Garmin~ ahaks..


Nanti aku hupdate pics yek! :)


p/s: bagi aku yg mmg tade lansung pegi jenjalan survey2 lampu+kipas ni, bagi aku kedai ni mmg murah gilesss..even mase aku sampai kedai ni, penuh orang & kalau nak buat payment siap kene hamik nombor okehhhh :)



No comments:

Post a Comment