::kemalasan..tapi suatu kemestian::


yeaaahhaa..dah bertaun2 orang buat blog kan..tapi aku..baru jer..haha..bukan tak minat..aku suka ber'blog'..tp kemalasan jer..dulu dah wat blog..tp berkubur camtu jerk..sebabnye..malas nak update..arini, buat balik..hopefully blog ni akan terus idup.. :)

tibe2 arini terpikir..adalah suatu kemestian untuk aku berblog..bukan ade sebab pape..cume, suke2 kot..kalau nak pikir malas lagi..sampai bile2 la aku takkan berblogging..hoho.. :)



idea..yeap, this thing also become the first top 3 of kenape aku xberblogging..hehe..

Share this:

CONVERSATION

0 commentors :):

Post a Comment

January 30, 2010

::kemalasan..tapi suatu kemestian::


yeaaahhaa..dah bertaun2 orang buat blog kan..tapi aku..baru jer..haha..bukan tak minat..aku suka ber'blog'..tp kemalasan jer..dulu dah wat blog..tp berkubur camtu jerk..sebabnye..malas nak update..arini, buat balik..hopefully blog ni akan terus idup.. :)

tibe2 arini terpikir..adalah suatu kemestian untuk aku berblog..bukan ade sebab pape..cume, suke2 kot..kalau nak pikir malas lagi..sampai bile2 la aku takkan berblogging..hoho.. :)



idea..yeap, this thing also become the first top 3 of kenape aku xberblogging..hehe..

No comments:

Post a Comment