email yang pelik lagi memalukan!

tadi aku away kejap, masuk server room, screen dekstop normally kalau nak kemana-mana aku akan lock, so takkan ade orang bole suka-suka ceroboh desktop aku la kennn..tapi tadi tidak..aku lupeee menonong jee masuk server room, dalam 15 minit aku keluar (aku tak set auto lock/screen saver), screen aku masih show email, tapi ade email baru..korang nak tau ape????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
vongok gila sender ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kot ye ponn nak cari customer, agak2 laaa der..email office kot..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.

hoiiiiiiiiiiii..agak-agak laaa..
kalau bos aku nmpk acanerrrrr? malu ai ok.....!

kang tak pasal-pasal dia cop aku gersang, mintak simpang oihhh..dah la aku sorang je gegirl dlm team..
cisss
 


 

Share this:

CONVERSATION

0 commentors :):

Post a Comment

January 23, 2013

email yang pelik lagi memalukan!

tadi aku away kejap, masuk server room, screen dekstop normally kalau nak kemana-mana aku akan lock, so takkan ade orang bole suka-suka ceroboh desktop aku la kennn..tapi tadi tidak..aku lupeee menonong jee masuk server room, dalam 15 minit aku keluar (aku tak set auto lock/screen saver), screen aku masih show email, tapi ade email baru..korang nak tau ape????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
vongok gila sender ni..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
 .
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kot ye ponn nak cari customer, agak2 laaa der..email office kot..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


.
.
.

hoiiiiiiiiiiii..agak-agak laaa..
kalau bos aku nmpk acanerrrrr? malu ai ok.....!

kang tak pasal-pasal dia cop aku gersang, mintak simpang oihhh..dah la aku sorang je gegirl dlm team..
cisss
 


 

No comments:

Post a Comment